סגן ראש העירייה וחבר מועצת העיר, עמוס ירושלמי, התפטר מתפקידו והודיע לראש העירייה, מוטי ששון, על עזיבת הקואליציה. ירושלמי הוא חבר מועצה ותיק שיושב במועצת העיר כבר 3 קדנציות, אך את עיקר המוניטין שלו רכש כמנהל עמותת יד לאחים שפועלת משכונת ג'סי כהן ומאכילה מאות משפחות נזקקות על בסיס קבוע.
בקדנציה הנוכחית ירושלמי הפתיע כשבחר לשבת בקואליציה אחרי 2 קדנציות באופוזיציה, אך כעת החליט להסיר את תמיכתו בששון ולטענתו עשה את המהלך לאחר ניסיונות רבים למצוא פתרונות לבעיות שקיימות בעיר "נכנסתי לקואליציה כי הייתה לי תקווה אמיתית שששון והעירייה ישנו את הגישה וישקיעו יותר ברווחה ובבני הנוער, אך לצערי זה לא קרה.
במשך 4 שנים הצבעתי עם ששון, פעמים רבות נגד מצפוני כי ייחלתי שאצליח לעשות שינוי מהקואליציה אבל זה לא קרה. 4 שנים שבמהלכן כל מה שהצלחתי להשיג השגתי בזכות 10 אצבעותיי ומתנדבים טובים, שום דבר טוב לא צמח מזה לטובת הציבור. לא ביקשתי ג'וב ולא משכורת, הכל אני עושה בהתנדבות, ביקשתי רק תפקיד ביצועי שבאמצעותו אוכל לשפר את מצב הנזקקים בעיר, אבל ששון סירב".
למה החלטת להתפטר דווקא עכשיו בפתחה של שנת בחירות?
"זה לא דווקא עכשיו, אני כבר הרבה זמן רוצה לעשות את זה וכל פעם מקווה שהמצב ישתפר. אני כבר יותר משנתיים הולך עם אבן על הלב, מאז שנרצח הילד יוסף זוהר אותו הכרתי באופן אישי אני מרגיש תסכול רב, הוא מת בגלל אוזלת ידה של הרווחה. אין מענה לילדים המשוטטים, לא רק בג'סי כהן אלא גם בתל גיבורים, קריית בן גוריון, קריית שרת ושכונות נוספות בהם אנחנו רואים חבורות נערים חסרי מעש ומטרה.
1 צפייה בגלריה
עמוס ירושלמי על רקע העמותה
עמוס ירושלמי על רקע העמותה
עמוס ירושלמי על רקע העמותה
הרווחה בחולון מפנה אלי משפחות רעבות אבל העירייה מעבירה לעמותה רק 5 אלף שקל בשנה, בזמן שסיעות שיושבות בקואליציה מקבלות הטבות בשווי 2 מיליון שקל עבור תומכים שלהם, למרות שהתומכים האלו הם בדיוק המשפחות שאנחנו מטפלים בהן בעמותה.
כששאלתי את ששון הוא השיב 'איתם יש לי הסכם קואליציוני', אז גם אני רוצה הסכם, אצלי הכל שקוף וכולם יודעים לאן זה הולך. אני מודה שנכנסתי לקואליציה כי חשבתי שאצליח לפעול יותר עבור הנזקקים בעמותה, אבל אם אין בזה תועלת אז מה הטעם?".
מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה.