חשד להרעלת חתולים: תושבים המתגוררים בסמוך לנופשונית, ברחוב דוד צדוק, מתלוננים לאחרונה כי מספר פגרי חתולים נמצאו בסמוך לגדר המקום והעלו חשד כי החתולים לא מתו באופן טבעי, אלא הורעלו על ידי אדם שנוכחותם הפריעה לו. לטענת התושבים, חלק מהפגרים שייכים לחתולים שמוכרים באזור ושרק לאחרונה נראו בריאים ונמרצים מחטטים בפחי האשפה, דבר שהעלה חשד כי מישהו ניסה לגרום להם נזק במזיד.
1 צפייה בגלריה
הילדים מתנסים ב"שחמטק"
הילדים מתנסים ב"שחמטק"
אחד החתולים שהורעל
(ברוך בן הרוש)
התושבים פנו לחבר מועצת העיר מ'סיעת עידן חדש', מיקי בוזגלו, שבחן את הנושא ואף פנה לווטרינר העירוני אך לטענתו לא קיבל מענה "אני מבקש שהשיטור העירוני בשילוב המחלקה הווטרינרית תערוך סיורים ברמה יומית, הן גלויים והן סמויים, כמו כן יש להציב מצלמות מוסלקות על מנת לתפוס את מבצעי הפשעים הנוראיים האלו לכאורה, כמו כן על המחלקה הווטרינרית לבצע ניתוח לאחר המוות של אותם חתולים על מנת להבין האם אכן מדובר בהרעלה מכוונת" כתב בוזגלו.
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "פנייתו של חבר המועצה תיענה ישירות. יש לציין כי במוקד העירוני לא התקבלו דיווחים על תמותה חריגה של בעלי חיים באזור זה. מתחילת חודש פברואר התקבלה במוקד תלונה אחת בלבד על הימצאות פגר. כאשר עולה חשש להרעלת בעלי חיים יש לדווח לשירות הווטרינרי העירוני (באמצעות המוקד העירוני), על מנת שהפגר יישלח לבדיקת מעבדה לשם בירור סיבת המוות".