כיתה י' 3 מבית הספר "אורט" נבחרו להשתתף בפרויקט ייחודי בשם 2050 שמסמיך את מנהגי העתיד, במטרה שבשנת 2050 ישתלבו בתפקידי מפתח במדינה.
לפרויקט האיכותי נבחרו 3 כיתות מ 208 בתי הספר של רשת אורט, תלמידי הכיתה בהובלת רכז השכבה והמחנך, אסף גורדון, עוברים סדנאות מנהיגות, פעילויות שטח, ימי שיא ושעות התנדבות.
בין הפרויקטים הרבים בהם מתנדבים התלמידים גם "מצב 9" החולוני במסגרתו תושבים מהעיר מסייעים למשפחה מרובת ילדים. התלמידים סייעו לפנות את בית המשפחה, לשפץ אותו ואף הוציאו את ילדי המשפחה לבילויים באטרקציות ברחבי העיר בעזרת כרטיסים שתרמה העירייה.
1 צפייה בגלריה
מחלקים אהבה בחינם | צילום: אורט חולון
מחלקים אהבה בחינם | צילום: אורט חולון
מחלקים אהבה בחינם | צילום: אורט חולון
"התלמידים האלו יושבים עם אנשים בכירים" מספר גורדון "יזמים, אנשי כנסת, הייטקיסטים ועובדים מהמגזר העסקי. אנחנו מתעסקים הרבה בשאלה כיצד הם רואים את עצמם בעוד כמה שנים? מה הכותרות שהם רוצים לקרוא בעיתון? כמובן שזה התחיל בקלישאות אבל היום החבר'ה האלו עושים תהליך מדהים.
בחודש שעבר עשינו טיול בדרום תל אביב, קו אווירי של 7 קילומטר מביתם, אבל הם נחשפו לעולם אחר ואנחנו מאמינים שכדי לטפל בחברה צריך להכיר אותה וצריך לפצח את הצופן החברתי הישראלי כדי לשפר אותו.
השכבה כולה מתעסקת בתחום המנהיגות, אבל 37 הילדים של כיתה י' 3 זכו להזדמנות להעמיק בנושא בתקווה שב2050 הם יובילו ישראל טובה יותר".