לכבוד היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים תיערך הערב (26/11) במדיטק בשעה 19:00 הרצאה של כתבת גל"צ העיתונאית, הדס שטייף, שעלתה לאחרונה לכותרות לאחר שטענה כי הוטרדה מינית על ידי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, וכן חשפה שורה של מקרים שבהם, לדבריה, הוטרדו נשים על ידי אנשים מוכרים בישראל.
שטייף נחשבת למרצה מבוקשת בתחום ואין פלא שתושבים רבים בחולון מיהרו לרכוש כרטיסים. בהזמנה הרשמית לאירוע צוין כי הוא ייערך במעמד ראש עיריית חולון, מוטי ששון, אך למיינט חולון נודע כי ששון לא יופיע בסופו של דבר באירוע.
1 צפייה בגלריה
הזמנה לאירוע במדיטק
הזמנה לאירוע במדיטק
הזמנה לאירוע במדיטק
על פי גורם המעורה במקרה, שטייף הנחשבת לפעילה חברתית שנלחמת בשם נפגעות תקיפה מינית כבר עשרות שנים, התנתה את השתתפותה באי הגעתו של ששון לאירוע. הסיבה לכך, ככל הנראה, היא שלפני כשלוש שנים התלוננה אישה כי ששון הטריד אותה. התיק נגדו אמנם נסגר אך לאחרונה ערערה המתלוננת על ההחלטה.
שטייף מצידה לא התייחסה לנושא ורק ציינה כי אכן בדקה אם ששון מגיע לאירוע ושנמסר לה כי סגנו יגיע במקומו.
בעירייה מנגד הכחישו את הדבר בתקיפות וטענו כי מדובר במניפולציה שקרית וכי ששון אמנם אמור היה להשתתף באירוע אך בסופו של דבר החליט לבטל את הגעתו אליו בגלל התחייבויות אחרות.
"לא ברור למה ששון בכלל צריך להגיע לכל אירוע עירוני, כנראה בגלל שזו שנת בחירות", אמר חבר המשמר החברתי, ערן פוקס, שפנה בנושא גם לשטייף ולנוגעים בדבר: "הערר נגדו עדיין לא נסגר ומלכתחילה לא ראוי שהוא יגיע להרצאה כזאת במצב הנוכחי. ברגע שהוגש ערעור הוא היה צריך להשעות עצמו ואם לא עשה זאת, מוטב לפחות שלא יופיע לאירועים כאלו".