בהצטלבות הרחובות יצחק רבין ודויד שאלתיאל שבשכונת קריית רבין בחולון שוכנת מרפאת כללית בשם מרפאת קריית רבין ולאחרונה השלט בכניסה למעלית הושחת והשם רבין נמחק ממנו.
1 צפייה בגלריה
צילום: חופית כהן אולאי
צילום: חופית כהן אולאי
צילום: חופית כהן אולאי
כיוון שמדובר בשלט מתכת חזק במיוחד המטופלים משוכנעים כי מי שעשה זאת ביקש לפגוע בזכרו של ראש הממשלה המנוח שנרצח, השקיע בזה זמן רב ולא חסך במאמץ "משהו חרט על השם בעוצמה רבה ואין שום ספק שלמרות שהיה לו קשה הוא המשיך במלא המרץ", מספר מטופל של מרפאה המתגורר בשכונה, "להערכתי בשביל להצליח להשחית שלט מתכת כזה צריך לעבוד לפחות שעה ולהתאמץ מאוד, אני מניח שהוא עשה זאת בשעת לילה מאוחרת, אחרת היו מבחינים בו. אני מאוד מקווה שזה מעשה קונדס ושהילד שעשה זאת לא מבין את המשמעות של מעשיו ושלא מתכוון להמשיך לפעול בכיוון הזה".
למרות הכוונות הטובות, מרבית המטופלים שפנו אלינו משוכנעים כי השם רבין נמחק מכוונת זדון: "ברור שהתמקדו דווקא בשמו של ראש הממשלה שנרצח בגלל שנאת חינם", אמרה מטופלת נוספת, "זה נראה כאילו יגאל עמיר 2 מסתובב בחולון, כל כך הרבה שנאה וזעם צריך בשביל לעשות את זה. בימים בהם תמונות של הנשיא עם כפייה מסתובבות ברשתות החברתיות ויש כזה קרע בעם, לא מפתיע שאדם מלא שנאה מסתובב בנינו. אני מקווה שיחליפו את השלט מהר אבל עוד יותר מקווה שיתפסו את מי שעשה את זה ויעניקו לו את הטיפול שהוא צריך".